Toate comenzile in valoare de 100 EURO sau mai mult sunt livrate gratuit. Pentru comenzile mai mici de 100 EURO, cumparatorul trebuie sa plateasca o taxa de 25 EURO.
Avem dreptul de a refuza efectuarea transportului pentru clientii care nu si-au indeplinit oricare dintre obligatiile impuse de companie. Orice abuz va duce la intreruperea oricarei relatii contractuale. Comenzile sunt procesate si livrate de luni pana sambata, cu exceptia sarbatorilor legale. Comenzile plasate vineri dupa ora 4 PM(ora Bucurestiului) vor fi procesate si expediate in ziua urmatoare. Comenzile plasate vineri dupa 4 PM(ora Bucurestiului). Nu vor fi procesate pana saptamana viitoare, luni.
ANNA CORI nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzierile neprevazute. Din motive de securitate, clientul trebuie sa semneze formularul de livrare. Va rugam sa verificati, la livrare, conformitatea comenzii: integritatea ambalajului, corespondenta dintre codul de livrare cu cea din formularul de comanda.
Daca produsul soseste deteriorat, va recomandam sa il returnati in starea sa initiala, fara a elimina etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate este numai responsabilitatea dumneavoastra odata ce ati semnat formularele de expediere.
Pregatirea coletului va dura intre 1 -5 zile. Timpul de livrare se calculeaza in functie de locatie:
Tara |
Timp de tranzit |
Austria |
3 zile |
Belgia |
5 zile |
Bulgaria |
2 zile |
Cehia |
4 zile |
Croatia |
6 zile |
Danemarca |
5 zile |
Estonia |
6 zile |
Finlanda |
6 zile |
Franta |
5 zile |
Germania |
4 zile |
Grecia |
3-4 zile |
Irlanda |
6 zile |
Italia |
6 zile |
Letonia |
7 zile |
Lituania |
6 zile |
Luxemburg |
5 zile |
Marea Britanie |
6 zile |
Olanda |
5 zile |
Polonia |
4 zile |
Portugalia |
6 zile |
Slovacia |
2 zile |
Slovenia |
3 zile |
Spania |
6 zile |
Suedia |
6 zile |
Ungaria |
2 zile |
POLITICA DE RETUR
Costurile directe de returnare a produselor sunt responsabilitatea cumparatorului. In cazul in care cumparatorul a beneficiat de livrare gratuita, compania noastra va retine taxa de livrare. Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati, in scris, prin completarea si transmiterea formularului de retur la adresa de e-mail: [email protected]. Rambursarea se va finaliza in termen de 20 de zile, din momentul in care confirmam primirea coletului de retur, prin e-mail. Pentru ca procesul de returnare a produselor sa fie valabil, va rugam sa va asigurati ca pachetul de retur indeplineste urmatoarele cerinte:
- Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare ca si in momentul livrarii;
- Produsul si coletul trebuie sa contina etichetele originale ANNA CORI
- Produsul nu trebuie sa fie utilizat sau deteriorat;
- Coletul trebuie sa contina documentele originale si formularul de retur cu toate informatiile necesare.
Pentru a solutiona cererea de rambursare in timp util, recomandam returnarea produselor prin DPD curier sau o alta companie de curierat care livreaza in Romania. Cumparatorul poate alege sa schimbe produsul returnat cu un alt produs ANNA CORI, daca acesta este disponibil in stoc. In cazul in care doriti sa inlocuiti produsul returnat cu un altul disponibil in stoc, costurile de livrare vor fi suportate de catre dumneavoastra, in calitate de client. Inlocuirea unui produs cu un altul care are o valoare mai mare, presupune plata diferentei de pret online in contul nostru. In cazul in care primiti alta comanda decat cea a dumneavoastra, va rugam sa ne contactati in scurt timp (tel +40 726 622 674, Calea Unirii, nr 20J, Suceava, SC DENIS SHOES SRL) pentru a analiza situatia si ne vom asigura sa primiti comanda solicitata. In acest caz, costurile de livrare pentru returnarea si inlocuirea produselor vor fi suportate de catre ANNA CORI.